FAQ – De website van zakelijksnelinternet!

FAQ

Frequently Asked Questions – Veelgestelde Vragen

FAQ Banner

Hoe onbeperkt is Onbeperkt 4G?

Onbeperkt 4G van ZakelijkSnelInternet kent géén limiet op de snelheid, géén vaste bundel, géén dagbundel, géén snelheidsbeperking na gebruik van een bepaalde hoeveelheid data, en géén fair use policy. Onbeperkt is echt onbeperkt. De limiet zit hem in wat technisch haalbaar is door jouw of het door ons geleverde modem. Dus geen knopjes indrukken voor extra data, geen traag kruipend internet omdat je door de bundel heen bent. Heerlijk onbezorgd alle werkzaamheden van je (mobiele) kantoor gebruiken zonder je druk te maken over het internet.

 

Om alle klanten een continu snel en stabiel netwerk te kunnen bieden geldt er wel een “don’t push it policy”. Met andere woorden; indien één gebruiker onevenredig veel dezelfde mast belast en dit andere gebruikers te veel hindert kan dit bij die gebruiker aangekaart worden. Overleg je datagebruik vooraf om niet voor verassingen te komen. Normaal kantoorwerk vormt eigenlijk nooit een probleem. Ook niet in de “cloud”. Enkele gigabytes per dag, en tientallen per week zijn geen probleem. Wil je 24/7 meerdere 4K streams up of downloaden, iedere nacht een back-up van 200GB draaien of heb je een andere use-case waarbij je echt consequent honderden gigabytes per dag of per week gaat verstoken, is deze dienst helaas niet geschikt voor je gebruik. Graag helpen we je dan met een vaste aansluiting! Bijvoorbeeld glasvezel!



Via welk netwerk leveren jullie 4G?

 Onbeperkt 4G van ZakelijkSnelInternet werkt via het netwerk van T-mobile. Naar ons idee het best dekkende en snelste 4G netwerk van Nederland. Benieuwd hoe de dekking is bij jou op locatie? Zie https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking



Kan ik mijn eigen 4G modem/hotspot/laptop gebruiken?

Natuurlijk. Zolang je een 4G geschikt modem hebt waar een SIM, microSIM of nanoSIM in past kun je het abonnement gebruiken.